Welkom op de website van Wijkvereniging De Steiger

De vereniging die vanaf 2012 is ontstaan naar het samenvoegen van de 2 buurthuizen. Wij organiseren activiteiten  voor jong en oud en iedereen is welkom. Of het nu gaat om gezellig een kaartje leggen, darten, pokeren, knutselen voor de jeugd of bakje koffie, het aanbod van de activiteiten is divers.
Heeft u vragen of opmerkingen? Of wilt u ook graag een steentje bijdragen bij de activiteiten als vrijwilliger of achter de bar? Laat het weten via een mailtje naar: info@wijkverenigingdesteiger.nl
Zoek u een ruimte om te huren? Stuur dan ook een mail naar: zaalverhuur@wijkverenigingdesteiger.nl  en informeer naar de mogelijkheden.